1. Livrare
MaxTools.ro oferă mai multe opțiuni de livrare pentru a răspunde nevoilor clienților noștri. Livrarea produselor este realizată prin următorii parteneri de curierat:
- Sameday
- FanCourier
- DragonStar
- EasyBox
- FanBox
2. Costuri de livrare
Costul transportului este calculat în funcție de greutatea totală a comenzii și este afișat înainte de finalizarea comenzii. În anumite campanii, anumite produse beneficiază de transport gratuit, acestea fiind clar marcate pe site.
3. Timp de livrare
Termenul de livrare variază în funcție de locația dumneavoastră și de metoda de livrare aleasă, însă în general produsele sunt livrate în termen de 2-5 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii.
4. Retururi
Conform legislației în vigoare (Ordonanța Guvernului nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor), clienții MaxTools.ro au dreptul să returneze produsele neutilizate și în ambalajul original în termen de 14 zile calendaristice de la primirea acestora, fără a invoca un motiv și fără penalități.
Pentru a efectua un retur, vă rugăm să urmați acești pași:
- Contactați echipa MaxTools.ro la adresa de email contact@maxtools.ro pentru a ne anunța intenția de a returna produsul.
- Produsul trebuie să fie returnat în ambalajul original, neutilizat și însoțit de toate accesoriile și documentele inițiale.
- Costurile de returnare vor fi suportate de către client, cu excepția cazurilor în care produsul a fost livrat incorect sau este defect.
Renuntare la servicii
Cumparatorul persoana fizica are dreptul de a renunta la Serviciul comandat in termen de 14 zile calendaristice de la data comenzii serviciului respectiv. Totusi, Cumparatorul isi pierde dreptul de retragere prevazut de legislatia in vigoare odata ce serviciul comandat a fost prestat, daca executarea a inceput cu acordul prealabil expres al Cumparatorului şi dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunoştinţa de faptul ca işi va pierde dreptul la retragere dupa executarea completa a Contractului de catre Vanzator. Prin urmare, dupa ce Serviciul a fost prestat (de exemplu, produsul a fost instalat, dezinstalat, curatat, etc.), contractul de prestari servicii la distanta se considera complet executat, iar consumatorul nu mai beneficiaza de dreptul de retragere din contract in termenul de 14 zile prevazut de legislatia in vigoare. Astfel, orice alt Serviciu solicitat separat/suplimentar (de exemplu, dezinstalare, instalarea unui nou produs, etc.) reprezinta un Serviciu comandat separat si va fi efectuat la solicitarea expresa a Clientului, contra-cost.
Produse care nu sunt acceptate la retur/renuntare
- produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator, indiferent daca acestea au fost sau nu utilizate dupa desigilare (ex.: pesticide, ingrasaminte, seminte etc);
- serviciile care au fost comandate de Cumparator si au fost executate cu acordul Cumparatorului daca executarea a inceput cu acordul prealabil expres al Cumparatorului şi dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunoştinţa de faptul ca işi va pierde dreptul la retragere dupa executarea completa a Contractului de catre Vanzator;
- inregistrari audio sau video sigilate sau programe informatice sigilate care au fost desigilate dupa livrare;
- produse de ingrijire personala care au fost desigilate (aparate de ras, epilatoare, aparate de tuns, aparate ingrijire corporala, periute de dinti, irigatoare bucale, perii rotative, termometre, produse cosmetice etc.);
- produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri mecanice sau electrice. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate, etc.;
- produsele software digitale, licentele digitale si jocurile video desigilate cu activare prin cod digital si orice coduri digitale alfanumerice de activare pentru sisteme de operare, aplicatii, servicii, abonamente si portofele digitale;
- cartuse desigilate, tonere care sunt prezentate desigilate pentru retur;
- imprimante/multifunctionale/aparate de fax care au cartusele/tonerele desigilate;
- produse aduse pe comenzi speciale ferme pentru a caror furnizare a fost nevoie de plata in avans;
- furnizarea de continut digital care nu este livrat pe un suport material, daca prestarea a inceput cu acordul prealabil expres al Cumparatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat la cunostinta faptul ca isi va pierde dreptul la retragere;
- folii de protectie pentru ecrane (telefoane, tablete, eBook reader, laptop, etc.) care au fost deja utilizate/testate;
- produse de pe care au fost dezinstalate sistemele de operare sau alte programe software existente la cumparare sau daca produsele au licente OEM activate;
- acumulatorii, becurile obisnuite, becurile cu halogen (scoase din cutia originala);
- furnizarea de bauturi alcoolice al caror preţ a fost convenit in momentul incheierii Contractului, a caror livrare nu poate fi efectuata inainte de 30 (treizeci) de zile şi a caror valoare reala depinde de fluctuaţiile de pe piaţa pe care Vanzatorul nu le poate controla
- alte produse prevazute de legislatia in vigoare ca o exceptie de la dreptul de retragere din contract.
Daca au fost achizitionate mai multe produse din acelasi model, se accepta retur doar daca unul singur a fost desigilat sau dezambalat.
In cazul mai multor produse achizitionate printr-un credit, nu se va putea face returul unui singur produs, ci doar un retur integral, al tuturor produselor.
In cazul in care se returneaza un produs dintr-un pachet promotional se va returna diferenta dintre pretul de baza si cel promotional al produsului returnat.
5. Rambursare
Odată ce produsul returnat a fost recepționat și verificat, rambursarea va fi efectuată în termen de 14 zile calendaristice prin aceeași metodă de plată utilizată la achiziție. În cazul plăților prin transfer bancar, clientul va furniza contul bancar pentru efectuarea rambursării.